Συχνές Ερωτήσεις

Για να παραγματοποιήσετε ηλεκτρονική παραγγελία πρέπει να κάνετε τα εξής:

– Αφού προσθέσετε στο καλάθι σας τα προιόντα που επιθυμείτε, πατάτε το κουμπί Ταμείο.

– Έχετε το δικαίωμα να πραγματοποιήσετε παραγγελία ως επισκέπτης ή να συνδεθείτε στο site του TonerGreece.

– Αν κάνετε παραγγελία ως επισκέπτης, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα στοιχεία αποστολής/χρέωσης, ενώ για τους συνδεδεμένους χρήστες τα στοιχεία αποστολής διατηρούνται από την προηγούμενη παραγγελία τους

– Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.

– Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.

 

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν μπορείτε να προσθέσετε κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει αναγκαστικά να πραγματοποιήσετε μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώστε στο πεδίο “Σχόλια” να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία σας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προιόν που επιθυμείτε.

Για αποστολές στην Ελλάδα, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας και τηλεφωνικά στο 25210.25400. Το τηλεφωνικό μας κέντρο λειτουργεί καθημερινά 9:00 – 15:00 και Σάββατο 9:00 – 14:30. Οι τηλεφωνικές παραγγελίες εξοφλούνται μόνο με αντικαταβολή. Εξαιρούνται οι αργίες.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, καθυστέρηση, απορία, σχόλιο όσον αφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα μπορείτε να απευθυνθείτε μέσω mail στο [email protected] ή μέσω τηλεφώνου στο 2521.25400.

Γενικές Ερωτήσεις

Ναι, πραγματοποιώντας αγορές από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα τα προσωπικά σας δεδομένα είναι απολύτως ασφαλή. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα Ασφάλεια Συναλλαγών.

Nαι, υπάρχει η δυνατότητα επιστροφής χρημάτων. Για να ενημερωθείτε για την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε στην περίπτωση επιστροφής κάποιου προιόντος παρακαλούμε πολύ ανατρέξτε στην ενότητα Πολιτική Επιστροφών / Ακυρώσεων.